29 Mart 2009 Pazar

öyle biri olsun istiyorum ki

hayatımda, mesela benim yerime düşünsün bi çok şeyi, mesela çamaşırlarımı yıkasın, ütülesin bi güzel, sonra da birbiriyle daha uyumlu olanları biraraya koysun, hem de hava durumu ile o gün vakit geçireceğim ortamın ısısına göre kombinlesin altla üstü ve ben hiçbir sabah ne giyicem bugün diye mal mal açıp bakmayayım dolabıma bi daha. hatta gitsin benim yerime alışveriş yapsın bilsin neyi severim, ne bana yakışır, neye ihtiyacım var vs. sonra bi de günlük, haftalık aylık listeler çıkarsın bana desin ki: esra, şu gün şunun başvurularının songünü, esra sevdiğin grubun konseri bugün burada vs. sonra da ben istemeyince yok olsun gitsin hayatımdan. 

kısa kısa bu hafta: kefi milonga, böğürtlenli şarap, se'de bu sefer mercimekli köfte, tsm ve 3 güzel sesli kadın, cips-bira-çikolata, özge, kendin edip bulmaca-davetsiz kalmaca, özge, sen annemi ağlattın, penti!, m&s autograph pabuçlar, havaalanı, kaza sigortası...

2 yorum:

  1. bu saydıklarının biri hariç hepsini yapan birini bulabilirsin denk gelirsen ama tüm bunları yapacak biri sen istemeyince yok olup gidemez maalesef hayatından. sen böyle istediğin için o da ister ama beceremez, çünkü tüm bunları yaparken sandığından çok daha bağımlı hale gelir sana. yahut ben saçmalıyorum, bilmiyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Esranin yasi gelmis bi 'kari' alalim ona, dunya evine sokalim.

    YanıtlaSil