17 Mart 2009 Salı

In god I trust

paramın üstüne yatıp, beni günlerce atlatıp, telefonlarıma bakmayıp kârlı çıktığınızı düşünüyorsunuz ama bilmiyorsunuz ki, ben ilahi adalete inanırım. çok pis ödersiniz o 10-15 lirayı sonra da bilemezsiniz bütün bunlar niye geliyor sizin başınıza.

bana erkeklerin acayip bir şekilde nazarı değdiğini düşünmeye başladım, daha önce ayakkabılarımı beğenen "biri" olmuştu, akşamına tekinin topuğu yoktu, bugün de sınıftan biri "derslere hep bu kupayla gelip duruyosun çok kıskanıyorum bi tane de ben alicam" dedi, hoop 5-10 dk içinde kaybettim yüzyıllık termos kupamı kantinde dolanırkene, odama geldim bi baktım aaa kupa yok, nerde?   

şimdi durdum tekrar deştim de üstüne sünger, yüreğimde siğneye çektiğim bazı şeyleri, sinirlendim birden kendime, sonuçta bir insan elinde büyüdüğünü iddia ettiği hakkaten senelerce beraber büyüdüğü birini bi kalemde niye siler ki? var demek ki bi terslik, millet silsin sen sev, aferin.

yok yok ben bu derslere yetişemem bu sosyal ortam kelebeği halimle, benim aktivite olarak ders çalışacak insanlara ihtiyacım var, ders çalışın azıcık ulên! hayır anlamıyorum, sabah yataktan kalkmayıp, derslere gitmeyip, derslerden erken gelip, bir de üstüne ders, ödev vs hiç bişi etmeyip nası geçiyosunuz bu sınıfları, geçiyosanız da nasıl rahat ediyo içiniz, aldığınız bursların hakkını nasıl ödersiniz? parito durumu benimkisi galiba bir yerden sonra ne kadar çalışırsan çalış %2o'si kadar geri dönüyor sana...

7 yorum:

  1. yine bir imla hatası, üzerime alındım üstelik, siğneye değil efem sineye ;) dün biz starbuckstan termos aldık süper, bence sen de al :)

    YanıtlaSil
  2. sinem! seni sineme çekerim bak düzeltip durma beni, cık cuk cuk... ayrıca kupa geri geldi hem de yıkanmış tertemiz olarak uhe:)

    YanıtlaSil
  3. nerdeymiş ? kim almış :)))) bir de erkeklerin günahını alıyorsun....

    YanıtlaSil
  4. sineye çekmek doğrusu. siğne değil. sonra bu işi yüreğinde de yapmazsın, yani kendini intihar etmek gibi bi şey olmuş. bir de cümleyi böyle kurduğunda anlatım bozukluğu oluyor, üstüne sünger çekiyorsun, olayın kendisini sineye çekiyorsun. sineye çekip üstüne de sünger çektiğim diyebilirsin belki.

    YanıtlaSil
  5. edit:bu post'u yazdıktan sonra 2 defa daha kaybettim benim "dual core do more" kupayı :) ama şu an benim yanımda güvenli ellerde, dönüp dolaşıp geliyor bir kaç günlük tatillerden sonra :))

    Mum Boya, tavsiyelerin için teşekkürler. neşeküpü günlükleri filan diye kitap basmak istersem gözönüne alacağım. ;)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Mum,
    Esra farketti mi bilmiyorum ama, ilk yabanci okuyucusu sensin sanirim. (Eger adin turkce mum boya olsaydi bas harflerini buyuk harfle yazmazdin, buna guvenerek yabanci oldugunu varsayiyorum)
    'sine' kelimesine gelince, dilbilgisi sozlugunde oyle yaziyor olabilir ama 'signe' yazmak da bir o kadar dogrudur. Yumusak g'nin islevi zaten bir once gelen sesliyi uzatmasidir. Yanlis kurallar duzeltilir, ama gavurun 'common sense' dedigi sey ebediyen bizimledir.
    Sevgi icimizde...
    Gorkem

    YanıtlaSil
  7. esra lütfen yorumlarınla dünyaya pozitif enerji yaymaya devam et:)ben seni tüm yaşanmışlıklarımla destekleyerek anlıyorum.ilahi adalet dediğimiz kurum tatil olmadan 7/24 çalışmakta.ben bunu yaşadığım olaylarla çok fena anlamış bulunmaktayım.bu arada o sağa sola takarak kara geçtiklerini sana insanoğluinsanlar eminim çok yakın bir zamanda yargılanmalarını tamamlayıp cezalarını böbrek yataklarında hissedecek kadar büyük bir ıstırapla çekecekler,belkide çekmişlerdir.takip et ve gör.
    bu arada muhteşem anlatımınla yorumlarına lütfen devam et belki bu sayede bizlerde farklı bakış açılarına sahip olmayı öğrenmeye başlarız.gerçekten tüm insanlığın buna ihtiyacı var.hay allah bu neden benim başıma geldi diye kendilerini kahır edeceklerine azıcık kurcalayıp birazda cesaret hapı takviyesiyle yaşadığımız bu yerde neyin ne şekilde ve neden olduğuyla ilgili kafa yormaya başlarlar.insanların sadece tüketim yaptığı şu günlerde kesinlikle farklı bakış açılarına ihtiyaçları var.en azından üretime buradan başlamalarına sebep olmak bir yerlerde başka olayları tetiklerse uyanmaya başlarız:)çok derine inmeyeyim daha yeni geldim buraya:)

    YanıtlaSil