12 Mart 2009 Perşembe

applying beauty

ay ay ay ay ayay yaay!
biyeri tutuştu derler ya aynen ondan oldum! çok sıkışmış hissediyorum kendimi, krizin "teğet geçtiği" bir ülke olarak amerika birleşik krallığının 1,5 katı işçi çıkarmışız ekimden bu yana... allam bunca işsizliğin olduğu bir ülkeye mezun olmak, annenin sıcak yumuşak şevkatli güvenli rahminden acımasız kaktüs tarlalarıyla dolu bir dünyaya doğmak gibi olsa gerek.. mümkünse biri acilen zamanı manipüle etmenin yolunu bulsun ya da hiro nakimura gerçek olsun zaman yavaşlasın ben mezun filan olmayayım.
applied workshop dersinden çıktıktan sonra mihendislik dersimden önce 2 saat aram vardı, oturup izmirde iş bakayım bari dedim, hani gitmek zor geliyor ya arkada bırakıp; ama gel gör ki kalmak çok daha zor, iş filan yok ya, tek kayda değer ilan schneider'ınki, ki ben ona çoktaan başvurmuşum yazın, cevap da gelmediğine göre fake bunlar; pehh.
şunu anladım ki burda bana ekmek yok, ya elimde kalan azıcık değerli vaktimi potansiyel bütün kaynaklara başvurarak harcıyacağım ya da daha sonra kendimi harcadığım için başımı duvarlara vuracağım.

düşündüm taşındım, "herşeyi bırakıp kalabilirim delilik hâlim"in geçici ve tehlikeli bir hâl olduğuna karar verdim.. ne de olsa her günün sonunda gece yataklarımıza girip de gözümüzü yumduğumuzda hepimiz yalnızız, kendimizle başbaşayız, öyleyse kendi paçamızdan asılmak lazım, hemde koparana kadar.

gece yatarken dua ettiğimi söyledim anneme, duygulandı, olgunlaştığımı görmenin güzel olduğunu söyledi, elindeki en değerli varlığının ailen ve sevdiklerin olduğunu anlamak ve onları kaybetmekten korkmak olgunlaşmakmış demek ki... 

gmat patladı galiba sevgili günlük bu arada, mayısdan önce sınav yok.. yok yok adam olmam ben... neyse bu haftasonu herşeyi koyucam yoluna, çalışma planımı çıkarıcam, toefl ile gmat'i de eklicem. ders vermeye de başlıyorum tekrar haftada iki gün akşamları, arada bi de tango var... hmm faydalı bişiler daha lazım... seminer ödevini güzel bişiler yapıyım da sonra paper olarak göndereyim bi yerlere bari...
hadi bana müsade biraz dinlenicem vücudum hâlâ yüksek ateşin tahribatını tamir etmekte...

5 yorum:

  1. "ne de olsa her günün sonunda gece yataklarımıza girip de gözümüzü yumduğumuzda hepimiz yalnızız, kendimizle başbaşayız, öyleyse kendi paçamızdan asılmak lazım, hemde koparana kadar."

    bunu beğendim. çok doğru. yazıda kelime hatası var mıydı? hmmm hiro nakamura olacak, mühendisliği de mihendislik olarak yazmışsın ama o sanırım klavye hatası. başka varsa gözüme çarpmadı.

    YanıtlaSil
  2. Mum Boya, senin yazılarını çok merak ettim ama bütün blogların sadece davetli kullanıcı kabul ediyor.
    bu arada neşeküpü'nü nereden buldun merk ettim bak şimdi.
    başka var mı hmm bakalım: biyeri, allam, fake bunlar, harcıyacağım, koyucam, çıkarıcam, eklicem, yapıyım, dinlenicem... etc :]

    YanıtlaSil
  3. yapmicam etmicem'lerin dogrusunu biliyorsun, bilerek boyle yaziyorsun, bak sen de yazmissin zaten. o bakimdan uyarmama gerek yok.

    sanirim bloguna analiz/istatistik gibi bir kod eklememissin, ziyaretciler nerden geliyor goremiyorsun. google analytics'i bi dene istersen, statcounter da fena degil.

    YanıtlaSil
  4. bir de sol panele son yorumlar gibi bir sey eklesen daha hos olur sanki.

    YanıtlaSil
  5. yazım hatası olup dikkatimden kaçmadıkça yazdığım herşey doğrudur ve benim doğrularım bazen kendi yarattığım doğrulardır, kimler tarafından oluşturulduğu bile belli olmayan kurallara uymak zorunda değil nitekim. sonuçta ortaokul seviyesi türkçe edebiyat yarışmasına katılmayacak neşeküpü.

    nereden buldun derken, neden bu kadar derinden ilgilendirdi seni onu merak ettim demek istedim, sevdiğin bir arkadaşın takip ediyordu da zevkleriniz benzer diye bir bakayım mı dedin, google search'de mi denk geldin, özellikle beni arayıp mı buldun bunu demek istedim. o kodu ekleyip eklemediğimi de bakmasını bilen açıp bakıp görebilir.

    ayrıca sol panele de yorumlarla ilgili widget eklemeyi düşünmüyorum, banner'ı okuduysan burası okuyuculardan daha çok şahsım için. gerekli bütün teknolojileri kullandığımdan kimin ne yorum yazdığını ben zaten takip ediyorum, ilgilenen diğerleri de rss'den izleyebilirler.

    madem kendini bu kadar profesyonel hissediyorsun bu konularda, aç da bütün bloglarını tüm kullanıcılara biz de bir görelim, düzgün blog nasıl hazırlanırmış, değil mi ama?
    :D

    YanıtlaSil