15 Haziran 2009 Pazartesi

where only we know*

sevgili çaba,
bu yazıyı senin evinden, senin bilgisayarından yazıyorum...
ne kadar garip değil mi :)
çok üşüyorum balkonda ama esen soğuk rüzgarlar o kadar güzel kokuyor ki, körfezin ışıkları o kadar pırıl pırıl ki, sen orda PES oynarken, sırtımda hırkan oturup senin ödevini yapmaktan kendimi geri alamıyorum...

sevgili geowyns,
dışım üşürken, dinlediğim müziklerinle içimi ısıtıyorsun, bir de bugün yapmış olduğun todo list'inle.. telefonda gelen ses de biraz neşe eksikti sanki, ama umuyorum ben yanıldım çünkü ne kadar uzakta olursak olalım aslında birarada olduğumuzu bilmekten ötürü ben mutluyum...

ben küçük şeylerle mutlu, umutlu küçük kız, size ılıcalardan körfeze karşı bildirdim son kez...

yaşadığım hergün karşı konulamayacak kadar güzel birer gün...

bu arada yeni bir çift pabuç daha aldım... yine topuklu! viva "ladies on the heels"
*keane

1 yorum:

  1. tüm müziklerim sana feda olsun alice'im :) bizi dinlemeye devam edin :)

    mutsuz değildim de misafir vardı ondan sessiz konuşuyodum ;)

    ve evet kesinlikle hep biraradayız. günde 1 defadan fazla düşündüğüm insanlardansın; ne yapıyor, ne yapacak, şunu halletti mi, bunu yaşayabilecek mi vs vs... anladın sen onları ;)

    imza: the other lady on the heels

    YanıtlaSil